W sierpniu wystąpią w Górecku

3 sierpnia 2008 zespół Czerwone Gitary będzie gościem na XIII Festiwalu Pieśni Maryjnej w Górecku Kościelnym. Więcej informacji o tym koncercie znajdziecie na stronie : http://www.gorecko.renicom.pl/Festiwale.htm Są tam również fotki Cz.G.

17 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Zabawa w Gorlicach

Wczoraj zespół zagrał aż dwa koncerty. Pierwszą miejscowością jaką odwiedzili były Gorlice. Zagrali tam koncert na X Festynie Parafialnym. Występ odbył się ok. godz. 14:00. Zespołowi jak zawsze udało się zaprosić do wspólnej zabawy publiczność. Jak widać zaproszenie Czerwonych Gitar na tą imprezę było doskonałym pomysłem. Po występie zmęczeni muzycy oczywiście nie odmówili fanom autografów, co również zostało uwiecznione na fotkach. ;)

Zdjęcia z festynu zobaczycie na:

1. http://www.mojegorlice.pl/wydarzenia/gitary-przyciagaja.html
2.  http://www.gorlice24.pl/rozrywka/plona-gory-plona-lasy-2.html – [na tej stronie -> nad zdjęciem Cz.G. link i tam więcej fotek]
3. http://gorlice-jadwiga.rzeszow.opoka.org.pl/foto/festyn2008.php

16 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Występ w Andrychowie

Obchody Dni Andrychowa trwały od 31 maja do 8 czerwca. W te dni dla mieszkańców przygotowano dużo atrakcji. Jedną z nich był koncert zespołu Czerwone Gitary. Grupa wystąpiła w przedostatni dzień imprezy – 7 czerwca o godz. 21:30. Bardzo fajną relację i fotki z występu można zobaczyć na stronie:

http://www.ckiw.andrychow.pl/ckiw/czg2008.htm

12 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Wreszcie zdjęcia z Nakła

W internecie pojawiło się chociaż kilka fotek z Wielkiego Pikniku Rodzinnego, w Nakle n. Notecią, na którym wystąpiły Czerwone Gitary i na którym my byłyśmy. Zdjęcia znajdziecie na tej oto stronce:

http://www.kurier-nakielski.pl/?id=137

11 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Koncert dla Marty Piekarz

27 czerwca 2008 (piątek) Czerwone Gitary wystąpią w gorzowskim amfiteatrze. Zagrają koncert charytatywny na rzecz Marty Piekarz. Dzieczyna od urodzenia borykała się z wadą serca. 2 marca 2008r. biegła na przystanek autobusowy i wtedy jej krążenie zatrzymało sie. Niestety nikt z ludzi nie udzielił jej pierwszej pomocy. Przytomność zaczęła odzyskiwać 21 marca br. Dziewczyna wymaga długotrwałej i kosztownej rehabilitacji.

http://www.gorzow24.pl/news/3975/czerwone-gitary-zagraja-dla-marty-piekarz.html

Cena biletu – 29 zł.

Można je rezerwować pod numerem tel. 526 030 164! Bilety do kupienia od czwartku (12. czerwca) w zabytkowej Bimbie i w Miejskim Centrum Kultury przy ul. Drzymały.

NIE BĄDŹ OBOJĘTNY! KUP BILET I POMÓZ MARCIE!

Strona Marty P.: http://www.martapiekarz.org/

11 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Po Dniach Bukowna

Tegoroczne Dni Bukowna trwały od 6 do 8 czerwca. Czerwone Gitary były jednym z kilku zaproszonych zespołów. Impreza odbyła się na stadionie MOSiR. Oprócz Cz.G zagrał m.in: Tercet Egzotyczny, Maanam. Organizatorzy dla publiczności przygotowali tez szereg innych atrakcji jak np. VI Ogólnopolski Bieg Uliczny o Puchar Burmistrza Bukowna na dystansie 10km, pokaz karate, a także program artystyczny. Czerwone Gitary zagrały tam ostatniego dnia imprezy. Fotki z występu można obejrzeć na:

10 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Dużo fotek Cz.G.

Polecamy wszystkim stronę: http://www.palasz.pl/2006-01-Inowroclaw-Koncert%20Czerwone%20Gitary%2016.01.2006%20r/index.html. Znajduje się tam dużo zdjęć z występu zespołu w Inowrocławiu, który odbył się już trochę dawno, bo w styczniu 2006r. Na stronie znajdziecie aż 8 stron fotek!

Przyjemnego oglądania

10 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Nakielskie szaleństwo – video

Na youtube  ktoś zamieścił urywek z naszego niedzielnego koncertu Czerwonych Gitar w Nakle nad Notecią. Oto link http://www.youtube.com/watch?v=W3yhWUdRpm4 Zabawa była świetna. Jak widać na video cała publika bawiła się wspaniale.

6 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Koncerty we wrześniu

Na stronie zespołu pojawiły się już wrześniowe koncerty. Czerwone Gitary zagrają m.in. w Oleśnicy i Zgorzelcu. Więcej informacji na http://www.czerwonegitary.pl/concert.php

3 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Jeszcze trochę zdjęć z Brzegu

Na tym fotoblogu znajdziecie kilka fotek z koncertu Cz.G. w Brzegu (4 maja 2008r.):

http://www.fotoblog.mason.org.pl/details.php?image_id=1835&mode=search&sessionid=505937600846b1c7b7d825bdf579c939&sessionid=505937600846b1c7b7d825bdf579c939

Miłego oglądania!

3 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Foty z ostatnich koncertów

24 maja Czerwone Gitary zagrały koncert na Dniach Sycowa 2008. Fotki z zabawy na stronie: http://www.sycow.pl/pl/10700/1,0/Dni_Sycowa_2008.html

Tutaj natomiast: http://zasoby.gabin.pl/GALERIE/dni_gabina_2008/sobota/zespoly/ zamieszczono galerię zdjęć z Dni Gąbina, na których w sobotę wystąpił zespół.

2 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Nasz 9. koncert – Nakło nad Notecią

Wczoraj byłyśmy na koncercie Czerwonych Gitar w Nakle. Jak zawsze niezapomniany występ zespołu był kulminacyjnym punktem programu Pikniku Rodzinnego z okazji Dnia Dziecka, odbywającego się na terenie Amfiteatru Miejskiego. Organizatorzy przygotowali tego dnia dla publiczności dużo atrakcji i bardzo ciekawy program taneczny. Impreza rozpoczęła się ok. 16:00, a Cz.G. zagrały ok. 20:30. Warto wspomnieć, że Marek podczas piosenki “Powiedz stary gdzieś ty był” zaprezentował swoją grę na akordeonie. Publiczność nie pozwoliła tak szybko zejść zespołowi ze sceny, prosząc o bisy aż 4 razy.

Dziękujemy zespołowi za wspaniały występ, a organizatorom za zorganizowanie tak świetnej imprezy. Nasze zdjęcie:

2 czerwca 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Weekendowe występy

Nadchodzący weekend również zapowiada się dla zespołu pracowicie. Jutro 31 maja o 20:30 Czerwone Gitary zagrają koncert w ramach Dni Gąbina. Pojutrze, w niedzielę zespół zawita do Nakła nad Notecią. Wystąpią tam na Pikniku Rodzinnym zorganizowanym w nakielskim amfiteatrze. Koncert planowany jest na godz. 20:00.

30 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Na Święcie Strażaka

17 maja br. Czerwone Gitary odwiedziły Krubin, gdzie zagrali koncert na imprezie zorganizowanej z okazji Święta Strażaka oraz 90- lecia powstania OSP w Krubinie. Występ zespołu był kulminacyjnym punktem programu. Oto strona z fotkami: http://www.wieliszew.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=306

25 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

A tak grali w Mielcu…

Na youtube.pl znalazłyśmy filmik z koncertu Czerwonych Gitar w Mielcu, który zagrali 10.05 br. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na stronę http://pl.youtube.com/watch?v=CyMJMNOwyrk

23 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Sierpniowa trasa zespołu

Na stronie zespołu można już prześledzić plan koncertów na sierpień br. W tym miesiącu Czerwone Gitary będzie można spotkać m.in w Bogdańcu, Augustowie, Dobroszycach, Myszkowie. Więcej na => KONCERTY

14 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Niespodzianka dla mielczan

W ostatnią sobotę 10 maja Czerwone Gitary wystąpiły na stadionie w Mielcu na festynie zorganizowanym przez firmę “Kronospan”. Dla niektórych mieszkańców koncert zespołu był zaskoczeniem, gdyż we wczesniejszych planach na imprezie zagrać miał inny zespół. Czerwone Gitary była  jednak bardzo miłą niespodzianka :) Więcej na stronie: http://www.hej.mielec.pl/kultura2/koncerty/art6,niespodziewane-czerwone-gitary.html. Tutaj natomiast: http://www.hej.mielec.pl/galeria/art76.html – zdjęcia z imprezy.

12 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Występ w Kolbuszowej

Polecamy Wam strony:

  1. http://83.19.250.242/index.php?option=com_zoom&Itemid=33&catid=66
  2. http://www.kolbuszowa.pl/content/view/722/205/

Znajdziecie to dużo fotek z koncertu Czerwonych Gitar , który odbył się w piątek 2 maja br. na rynku miasta z okazji Dni Kolbuszowej. Jak widać z fotoreportażu wszyscy z chęcią włączali się do wspólnej zabawy i śpiewali razem z zespołem :)

11 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Zdjęcia z Dni Brzegu 2008

Na stronach, których adresy podajemy poniżej, znajduje się dużo fotek z wczorajszego koncertu Czerwonych Gitar na Dniach Brzegu 2008. Jak widać na fotkach, zabawa tego dnia była wyśmienita:)

5 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

“Ciągle pada” w Krośnie

I tym razem pogoda nie dopisała. Czerwone Gitary przedwczoraj 3 maja wystąpiły w Krośnie gdzie odbywały się IX. Górskie Zawody Balonowe. Świetna zabawa na występie  zrekompensowała widowni brak dobrej pogody. Więcej o imprezie przeczytacie na: http://www.krosmedia.pl/wiadomosci/?id=1023

Tymczasem tutaj: http://www.krosmedia.pl/kultura/?id=1027 znajduje się bardzo ciekawy wywiad przeprowadzony z zespołem po koncercie i autografach. Polecamy!

5 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Majówka w Płońsku

Wczoraj 1 maja zespół zagrał koncert na majówce w Płońsku. Nawet deszcz, który popadał od czasu do czasu nie przeszkodził w wyśmienitej zabawie. Razem z zespołem bawiła się kilkupokoleniowa publiczność. Więcej o imprezie przeczytacie na stronie: http://plonsk24.pl/_portal/news/1209718556481ad71c99d45/Deszczowa_maj%C3%B3wka_z_Czerwonymi_Gitarami.html
Natomiast tutaj: http://plonsk24.pl/_portal/1209371129481589f915b6a/Foto-bank.html możecie obejrzeć fotki z zabawy.

2 maja 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Sezon rozpoczęty

Już jutro zespół na dobre rozpoczyna sezon koncertowy. Jako pierwszy na ich liście jest Płońsk. Zespół wystąpi tam jako gwiazda wieczoru na Festynie Majowym. Oprócz tego można bedzie też wcześniej posłuchać takich zespołów jak: Quest, Wojskowy Zespół Muzyczny z Kazunia Nowego, zespół D- Bomb oraz włoski zespół jazzowy. W czasie trwania imprezy zostanie przeprowadzona Akcja Promocji i Profesjonalizacji Wojska II Mazowieckiej Brygady Saperów przez grupę z Jednostki Wojskowej w Kazaniu Nowym. W ramach tej akcji odbędzie się pokaz sprzętu inżynieryjnego oraz pokaz tresury psów specjalnych. Występ Cz.G planowany jest na ok. godz. 22:00.

Natomiast kolejnymi miastami na trasie Czerwonych Gitar będą:
- Kolbuszowa (2 maja)
-Krosno (3 maja)
-Brzeg (4 maja)

30 kwietnia 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Cz.G. nie odwiedzą Włocławka

Jutro 26 kwietnia we Włocławku miał odbyć się Ogólnopolski Konkurs “Interpretacje 2008″ W tej edycji uczestnicy mieli wykonywać piosenki Czerwonych Gitar. Sam zespół miał wystąpić jako gwiazda wieczoru. Niestety, cała impreza została odwołana z powodu zbyt małej ilości chętnych…

25 kwietnia 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

koncerty w lipcu

Wszystko wskazuje na to, że w tym sezonie zespół też bedzie miał duużo pracy: ) Na stronie zespołu www.czerwonegitary.pl/html pojawił  się spis występów na lipiec br. Zespół wystąpi m.in w Grajewie, Sejnach czy Bytowie. Tak więc koncertów przybywa.

22 kwietnia 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone

Małe zmiany – koncerty

W planie tras koncertowych zespołu zaszły pewne zmiany. Niestety trochę koncertów zamiast przybyć – ubyło…
Zespół nie odwiedzi w najbliższym czasie Słupska, Konina i Elbląga. W kwietniu natomast nie wystąpi w Bełchatowie.

Aktualny spis zobaczycie oczywiście na oficjalnej stronie www.czerwonegitary.pl/koncerty.html

12 kwietnia 2008 autor: Justyna i Monika | Komentarze są wyłączone